mot oändligheten och vidareee

denna långhelg har jag hunnit med lite av det mesta, typ dricka/fest, bio, shoppa, lalala fan vet jag, vart med älskling, tränat lite, säkert något mer, mensat, osv... vi har gäster nu också förresten.

skrivlusten har dött någonstans och med det försämras även innehållet. varmaste dagen igår på länge och det var hur härligt som helst. imorgon är min och alecs fyra månaders dag men det ska firas i helgen eftersom de är lite brist på tid för oss båda eller nej typ bara för han iofs, jag gör ju egentligen inte ett skit på dagarna längre. med värmen och solen kanske jag börjar lockas ut igen på kvällarna men vi får se hur det blir.

na na na, ska snart till valsta och köpa mig lite godis. johan hänkar som vanligt! :)


fjorrebrillorna. kände för en lite passande pose då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0