kreativ rubrik på ingång; TISDAG KVÄLL

kom nydligen hem ifrån mitt besök på ica valsta. gick dit ensam men tog lite längre tid än förväntat att komma hem igen eftersom stannade till med fredde, hansson och jonte lite. i utbyte mot ett telefon nr lyckades jag fixa sällskap hela vägen hem också! lite små stolt över det.

nya tröjan var fin och den passade utmärkt. min mamma kan få riktiga fullträffar ibland (men inte oftast, tyvärr).

10 min, sen börjar desperate housewives och jag ska sitta i soffan och bli till en soffpotatis så då matchar jag med mina goda vinägerchips som köptes. . . potatis och potatis liksom. . .

bläbläbläblä de här är sista som hörs av mig idag. TACK O HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha... Spar inte dom tills helgen då din dumma chips ätare som äter mina chips! Marodör!

2010-05-05 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0