vi vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit

jobbigt med en pojkvän som inte har lov och inte kan spendera nätterna med mig... damp damp damp

att vara lite speciell och fungera på mitt eget sätt är en av mina talanger har jag märkt. inte särskilt dolda är de direkt men däremot ganska svåra att förstå sig på. ibland kanske inte ens de allra närmsta förstår.

ledig imorgon också såklart, men ville bara påpeka för dem som inte har lov hihi. ska ha en meningslös morgon sen när älskling slutat ska jag förbi där lite. kommer senare framåt kvällen gymma med veronica och antagligen avslutas kvällen med dh.... kom på medans jag skrev att det inte skulle vara någon imorgon, skit också. får väl hitta på någon annan syssla.

har ett ganska enformigt liv nu för tiden men jag nöjer mig gott och väl med det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0