uppoffringar krävs ibland för den man älskar

kanon helg och start på lovet. var på spelning med marielle och emma i fredags, vi drog ända till jakobsberg för detta men för att få lite kvalitetstid med mina flickor vare verkligen värt. saknade min älskade pojke för mycket så åkte och sov hos han efter det. lördagen bestod i ganska stor del till att hitta någon jävel som faktiskt hade pengar för att äta på donken med mig. det tog sin tid men tillslut lyckades jag få hit rasmus. vi drog och käka donken, värmde oss lite på ica maxi och jag köpte mörkchoklad till alec. rasmus drog hem och jag gick och satte mig utanför alecs dörr som en stalker men behövde bara vänta två minuter tills han kom som tur var. idag när vi vaknade drog vi och shoppade i sollentuna och stinsen, blev en underbar dag. sitter här nu och dricker på en mer hallon blåbär och saknar min älskling. kommer bli jobbigt att sova ensam nu när jag haft sällskap tre nätter irad..


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0