jag gör de bästa jag kan

försov mig imorse men hann ändå till skolan i hygglig tid. ganska okej skoldag i helhet och efteråt drog jag hem till min "sjuka" pojkvän. han såg inte särskilt sjuk ut utan lite mer smått lat och nördspelande men köpte iaf med mig en brist chokladkaka till honom. kom hem, åt osv bara massa normala saker. ska försöka göra lite matte ikväll och så men får se hur det går med det. vill att veckan ska gå snabbt för på fredag börjar mitt lov hihi. två veckors lov för vilunda är kanske lite fusk men i love it. kollade på vädret för ett tag sen också och verkar bli varmt i helgen, jippi !

 



vårdag -08 med utsikt från en tidningsvagn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0