han är värd flera tusen rosor

eftersom jag aldrig egentligen var hemma igår så måste jag ändå börja med en sak

GRATTIS ÄLSKLING! ♥  (i efterskott)

bättre sent än aldrig.

drog ju hem till alec direkt efter skolan igår. på vägen dit passerade man ju en blombutik så spenderade de sista pengarna jag hade på att köpa en ros till min 16 åriga pojke. tårtfika, presenter och film är en kort sammanfattning av vad som skedde. tror faktiskt att han tyckte om halsbandet han fick av mig men gnällde på att de klia (förstår inte hur). var hemma hos han till lite efter åtta tiden då jag fick skjuts hem och fixade mig as snabbt för att vara mig iaf och drog hem till robert, festa en del, dansa, va den sociala människan jag är och lite så. fick träffa nya människor och de var ju grymt att även isabelle var där. vaknade upp ganska tidigt imorse runt 9-10 tiden med nästan ingen röst kvar, vette fan vad som hänt. tog en sväng förbi valsta och köpte massa halstabletter så de är ganska bra. lite senare ska jag till alec och sova där. melodifestivals finalen ska också kollas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0