sportlovets början

uppehåll

har inte skrivit på ett tag jag vet. fredagen blev längre än vad jag trott och var hemma runt halv åtta tiden. vi startade i rotebro jag veronica och robert med chillkrök. de var mysigt och så men fest lät mycket bättre så vi drog till tingvalla hos någon random där matilda och några andra var. vi stannade där till kanske 2 sen drog hem till dennis och de var en hel del folk där så man hittade väldigt lätt roligt umgänge. veronica har massvis med bilder från dess men har inte fått se något än, vet inte ens fall jag vågar haha. i lördags var jag med älskling, kom hem igår på kvällen så mer än så blev de inte. hade planer med veronica ikväll men det blir de inget av.

att lovet ska leda till vila och skoj verkar bli av iaf. det var min plan från början

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0