tysta leken börjar nu

stannade hemma idag och med tanke på att jag knapp kan prata verkade det som en ganska bra idé. har slöat och inte försökt anstränga mig alls idag vilket var ganska skönt, sen när mina päron och syster kom hem så började dom klaga för mycket på att jag överansträngde rösten och har ett vad nu med pappa att ifall jag klarar att vara tyst till klockan nio får jag hundra spänn :) med tanke på att jag måste anstränga mig totalt för att få fram ett ljud blir det ju ändå ganska lätt för mig. vet inte hur det blir med skolan imorgon, borde kanske stanna hemma o bli helt frisk men vi kommer ha en kort dag imorgon så det orkar jag väl ändå med? aja får ta o bestämma mig senare eller på morgonen.

hör av mig senare om det inte slutar med slapp framför tvn. chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0