turen vänder sig upp och ner

att vara snuskigt rik är kanske allas dröm. med en guldrusch och snart några trisslotter får vi se fall de är en väg som kommer att följa mig.

hela dagen har gått fel. försov mig imorse, toppen, hade ett prov jag inte ens visste om, toppen, hade glömt mitt elevkort hemma så ingen lunch blev det (ingen frukost heller pga försovningen), toppen, och sist men inte minst var ju tåget ca 30 min försenat även fast nästan all snö smält, TOPPEN! sen haft känslan av att något mer är fel som fan nu sen kanske tjugo min tillbaka. blir det bättre eller?

kompledigt på svenskan imorgon iaf så får sova en timme extra eller så. lägger mig ändå nu orkar fan inte med att mer ska gå fel. natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0