tiden går fort när man har roligt

skulle precis påbörja ett inlägg när jag hörde att music and lyrics gick på tv3. längesen jag såg filmen så sket i inlägget och drog till tvn. just nu njuter jag av de sista minuterna av mitt lov men som tur är börjar jag ändå inte försen lite innan 10 imorgon så överlever morgonen förhoppningsvis.

innan dagen är slut måste jag lägga till grattis steffie och hansson på ett års dagen. dom är verkligen sötast i världen tillsammans så inte konstigt att dom fortfarande håller ihop.

jaja vad händer nu då. har ingen lust alls att gå till sängs så kommer definitivt inte heller göra det. vill dra ut på de sista jag har innan jag måste gå upp tidigt, sitta framför den där jävla skolbänken och lyssna på massa tråkigt skit i 4 veckor tills nästa lov. blir lite depp faktiskt, men vill börja prestera bättre för både mina föräldrars men ändå mest för min egen skull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0