tid för upplevelser, rum för inspiration

kom hem ganska nydligen sådär 30 min tillbaka eller så. var i skolan sen kom hem i en halvtimme, drog till alec sen vare personalmöte i 1½ timme och nu aa är jag tydligen hemma. började fundera på att jobba ganska mycket i sommar och tjäna cash istället för att lata bort hela lovet. hade inte direkt varit dåligt men vill ändå ha tid för badande, solande, slappande och älskling (ja vi kommer fortfarande vara tillsammans i sommar!) så vet inte direkt hur jag ska göra. men de löser ju antagligen sig. men kommer nog behöva de där pengarna haha.


sommar-09

fylld av lycka, lust och glädje. känslor som bearbetats inuti en cementblandare har lossnat och nått mig för fullo. går ingenstans utan dessa känslor men ändå förföljer mig en saknad. jag orkar inte vara utan närvaron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0