skulle inte byta det vi har mot något i hela världen



jag var i skolan idag, yay för mig! iofs passade på för att jag bara skulle ha två lektioner haha. fick tillbaka mitt biologiarbete som jag inte blev särskilt glad över. hasse kan ta sig.
mår mycket bättre idag faktiskt men rösten är fortfarande väldigt hes men det borde gå över snart, hoppas jag. för då kan jag ju gå och gymma med vonca :) ja jippi för ska skaffa, övertalade mamma att köpa gymkort till mig vilket blir awsome.
kvällens planer blir greys anatomy sen fixa lite skolgrejer. såg mina omdömmen och vafan... kan göra mycket bättre än så och det vet jag själv. de ska fixas

slutar med att skriva att jag saknar alec. vi har fixat två
månader nu och de ska bli längre. älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0