orkar inte, är typ död.. "nej du lever"

haft en riktigt heldag idag. ca 30 min efter jag kommit hem ifrån skolan kommer jenny, vi bestämmer oss för att leka lite med alec också så åker ner till märsta centrum och går hem till honom. är där ett tag, chillar osv sen äre dags att dra till la campana för min middag med veronica och robert. efter något som verkade vara hur mycket kebab som helst drog vi till robert och gjorde i princip inte så mycket alls. sen när jag tänkte "ganska skönt ska få komma hem" träffar man ju såklart på josefine wiebe som jag inte träffat på evigheter. stå o snackar (garvar för det mesta och pratar underbara gamla minnen) i sisådär 40-60 minuter. drar mig hemåt och nu är jag så trött att jag vill bara lägga mig på marken och somna. sjuk är jag nog på köpet! men vill tyvärr vara vaken till tolvslaget så jag blir den första att gratta min älskling...
tog lite bilder idag men hittar inte den jävla kamera sladden. kommer kanske upp något imorgon.

haha måste bara kommentera dagens roligaste. ett typ två-treårigt barn slängde sig framför sin barnvagn eller ramla eller något och såg ut att försöka begå självmord. synd om mamman och barnet kanske men dagens skratt för mig och jenny iaf!

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0