jag vill bara ha vår och värme

all denna eländiga snö. KAN DET BLI VARMT NÅGON GÅNG ELLER?
kommer ta ett tag innan våren kommer jag vet, men får lite smått flipp på att de var slask för någon dag sen och nu finns det berg av snö överallt igen.
iaf så gav alec mig dissen för någon timme sen och drog hem så har inte gjort så mycket alls. ska snart åka till märsta centrum och fixa en grej sen resten av kvällen blir nog lika ointressant som vanligt.

DÄREMOT imorgon ska jag va med marielle. ringde henne för ett tag sen och vi kom överens att vi måste ses, var ett ganska bra tag sen nu men så sover antagligen där imorgon och ska försöka ta några kort jävlar så de blir lite intressantare inlägg. de enda bilderna jag har med marielle är från 2008 och jag är inte särskilt vacker på dom direkt.



måste kila til bussen nu, får inte missa den. tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0