intressen jag inte ens visste fanns

de luktar kladdkaka i hela huset. en detalj som fyller mig med glädje

melodifestivalen har blivit värsta "de fjantigaste kändisarna ska komma till final". vem fan tycker om pernilla wahlgren egentligen och vart fick hon för sig att hon va bra? finalen nästa vecka. den stora favoriten iaf bland de yngre verkar iaf vara "Erik Saade - Manboy" så får se ifall den vinner. Salem al fakir var tillräckligt gullig för att få en bra placering tycker jag iaf.

haha ofta jag sitter o skriver om melodifestivalen? konstig jennifer men har inget speciellt i huvudet antar jag. längtan efter kladdkaka vinner över kampen om något vettigt.

Erik Saade - Manboy

Salem Al Fakir - Keep On Walking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0