en satsning kan förändra allt

gång på gång förändras vi och blir till något nytt. strävan efter nya mål når oss hela tiden och efter ett moment kan man komma ut som en helt ny människa. förut var jag en gåta, ett mysterium som behövde lösas, den okända koden som behövde knäckas men tyvärr visste ingen vilken som var den rätta kombinationen. i över ett halvårs tid var jag borttappad i min egna värld för det var det som var kvar utav mig, totalt vilseled. åter igen har jag funnit den stigen jag faktiskt trivs på och min strävan av nya mål har blivit utav det positivare slaget. jag hade aldrig kunnat tro det här om mig själv för över ett halvår sen men nu är det min enda verklighet. jag vill vara det bästa jag kan, just för honom, och de ska jag se till att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0