avvikelse ifrån det normala

 Tjenixen, jempan taggar till!

vet inte riktigt vad det är men även fast jag fortfarande inte kan prata och låter som en gris varenda gång jag anstränger för att dra in luft genom näsan är jag ganska fullt igång. har städat hela övervåningen i princip och hade tänkt mig sätta och fixa lite skolarbete när jag insåg att jag gör allt som jag brukar hålla mig ganska långt ifrån i vanliga fall. vill fixa sånt här nu när jag har tillfälle och imorgon tror jag att jag orkar dra tillbaka till skolan, rädd för att ha missat mycket också...

VÄDRET ÄR UNDERBART, JAG VILL UT.
men det kommer mamma aldrig tillåta...

förresten, eftersom jag mer hållt på med storstädning i mitt rum hittade jag sjukt massa minnes grejer. blir glad av sånt även fast saker har vänt nu och kanske personerna jag delade minnena med inte bryr sig längre. har bl.a en rosa golfboll, en tändsticksask med någon svartvit skit på och ett ljus som det står "älskad av en bonde" på i mitt rum haha. mobbade grejer för vissa, underbara för mig.

taggar härifrån nu. yeeeeaaah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0