vm taggad ger variation i bloggen

spanien - schweiz spelade precis 0-1 UNDERBART. chiles chanser ökar att komma vidare till åttondelsfinal eftersom dom vann mot honduras tidigare idag. ååååh har suttit så taggad framför tvn och kollat på matcherna, asglad!
- för den som inte var medveten om det är jag halvchilenare så eftersom sverige inte är med har jag iaf ett lag att älska som jag håller på (även fast dem kanske inte går så jätte långt).

ursäkta dem som inte tycker om fotboll och inte är så intresserade av vm men skit i er haha. bloggar vanligt också




ska vara med jenny idag och göra något kul. vet inte om det blir myskväll eller ut på äventyr men får väl se vad det blir, måste inte planera att hela tiden. hon var här tidigare men åkte hem för att äta och fixa lite. underbar flicka som betyder otroligt mycket för mig


minnen från förra året jao


Kommentarer
Postat av: j

älskar dig <3

2010-06-20 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0