verkligheten baseras på gränser

mongo typ´08


Bra dag. Fick tillbaka mitt biologiprov som jag fått mvg på, blev otroligt chockad av det resultatet men de gjorde mig strålande glad. Gjorde även inatt och imorse färdigt allt jag har kvar i svenska och det är så härligt att slippa det! Ska kompletera så jag får mvg i matteB på måndag så mina reslultat hittils verkar bli ganska bra.

Inte nog med det, när min mor kom hem hade hon massvis av JORDGUBBAR med sig hem. Åååh va jag älskar jordgubbar, evigheter sen jag åt också. Har även tre påsar med lantchips i rummet eftersom de kostade bara 7kr på coop, värsta kapet jööö.

Insett en sak, jag vill ha en kamera. Donera en någon? Haha, för snål för o köpa själv.

Men oj, har visst skrivit stor bokstav i början genom hela inlägget utan att tänka på det? Jaja de blir väl fint, kommer försvinna i tid till nästa.

Undra vart den där jackan har tagit vägen? Kanske hade suttit fint på mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0