negativt smittar av sig

vart har solen tagit vägen? antar att den försvann samtidigt som det glada humöret för inte riktigt sett den sen dess. men trots allt jag mår faktiskt bättre. trodde det inte var möjligt men med några underbara vänner och lite positivare inställning så går det. tror och hoppas att allt löser sig.

vad har hänt senaste dagarna? jo du, igår var jag ute med jenny och veronica samt jim som hon släpar med sig vart hon än är. vi satt och drack lite sen drog hem inte alltför sent. har även kollat på film för att underhålla mig de senaste dagarna och träffat en del folk.

jag vill inte förlora dig. skulle bara avsluta med det


va med dessa två små flickor i onsdags i viby
(bilderna är från en spelning typ ehm, vet inte när haha. kanske mars)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0