talangen i skolan

oj vad jag är AS BRA. fått reda på en del betyg idag och man har ju bara fått massa mvg och vg, niiiiice! ska man satsa så de bara blir massa mvg i tvåan eller?!

lat och begåvad håller på att ändras till bara begåvad och det gillar jag faktiskt.

i övrigt förutom fått reda på massa betyg har det inte hänt något alls idag. var med fredrik i en timme eller så när jag kom hem. vet inte riktigt hur kvällen kommer se ut men vet iallafall vad jag vill och hoppas på... imorgon är jag ledig så ska till stan med felicia eftersom jag också ska köpa studentpresent till syster som tar studenten på fredag :) samma dag som VM börjar jao.

nu är jag hungrig, lite åtminstone (första gången på en vecka) så ska nog ta något o äta!


skoooor! galet random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0