tack och lov för att vänner finns

gick upp nydligen. vaknade fortfarande ganska sur men det kan bero på att somnade både lite berusad och surig runt halv fyra inatt. drog ut inatt ett tag också så kom hem runt tre och tror faktiskt jag hade vart mycket argare, ledsnare och känt mig mer sviken om inte robert hade fått ut mig.

ska iallafall om ca två timmar in till stan med felicia, humöret borde då förbättras eftersom hon är en riktig glädjespridare. vänner är tydligen det enda man kan lita på ibland. får se vad jag hittar idag förresten, de är ju till syster som present ska köpas och kanske blir det lite till mig själv.

ska äta lite frukost nu, så avslutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0