sommarvärme och sommarkänslor

var nydligen och handlade mat med mamma när hon fick det spektakulära idén att hon ville sy en klänning till mig (?!) men ba haha va? men awesome :) kanske blir fucked kanske blir underbar, de får man se sen. behöver sommarklänningar så bara tuta och köra

igår var jag med jenny, nettan, jesper och några fler vid steningebadet. tog mitt första dopp för i år runt 23 tiden och vattnet var uuuuunderbart! galet varmt faktiskt. ska snart dra dit igen och bada samt sola, vill ha lite färg på kroppen. hur som helst blev sedan resten av gårdagens kväll lite knas men det var bra tills vi hade promenerat fram till statoil ungefär, kändes som det tog en evighet men inte världens kortaste promenad heller plus lekte lite på vägen.

ska nog ta och byta om till bikini och fixa lite nu, ska ju dra snart så det vore smart.
tjingeling!


bilder från när jag och jenny badade förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0