kan inte låta bli att ha ett leende på läpparna

fick galet mycket bilder av veronica nyss så är överlycklig, har äntligen lite nya bilder! plus att CHILE VANN precis över schweiz wihoo, har 6poäng just nu så är nästan helt klara till åttondelsfinal.

igår så gick jag ut och umgicks lite med veronica, jenny, rahat, jim o ngra fler. satt och inte gjorde så mycket (jag iaf) var tråkigt i början men blev bättre sen. blev lite irriterad på kortkriget eftersom jag såg hemsk ut just då och inte hade fixat mig alls.
idag skulle jag egentligen vara med veronica men vi flyttade det till torsdag så har inga planer för ikväll, får se vad det blir av det. ska nog fira midsommar med henne också.

 
rahat, jenny, niclaz                                     jim sen några haha, jag på kanten

mina favorit flickor. misse och bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0