håll huvudet högt. vi kom trots allt såhär långt

det är måndag, pojkvännen åkte för en vecka sen men är hemma om ytterligare 9-10 dagar inte okej. saaaaaknar

vad har hänt idag, jo det ska jag säga dig. sov länge som var härligt, stekte lite på balkongen som också var härligt sen gick en lång promenad med jonathan vilket var härligt sen kollade på chile-brasilien vilket stärkte starka hat-känslor. chile förlorade med 3-0 men vafan, vi kom till åttondelsfinal medans hur gick det för sverige? juste, dom var inte ens med :) kan sol klart säga att jag är stolt över mitt halva hemland.

kvällen ser ut att inte bli mer än det här, vilket duger för mig.


några trevliga prickar inklusive mig själv som man var med förra veckan på spelning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0