det finns behov och det finns vilja

underbar känsla att vakna upp runt ett tiden och inse att man jobbar om 3 timmar. för i helveteeeee, hade hellre legat på stranden i spanien med min älskling i denna stund men så är det visserligen inte!

chile förlorade mot spanien igår 1-2 men vi är hursomhelst i åttondelsfinalen så har ändå inget att tjura över. förutom jävla filmning från spanien som gjorde att chile fick en spelare mindre... fitt äckel fuskare. ett tag efter matchen drog jag förbi hem till jim där det var midsommarfest men drack inget så cool som jag är. gjorde sedan andriy sällskap medan han väntade på nattbussen, blev en ganska trevlig midsommar. hade vart bättre om alec var här såklart.

nu ska jag göra något kul! (ingen aning om vad) men fan måste göra något innan jag ska sitta o jobba till klockan 21.15. höres möjligtvis senare, tjarå


slänger in en låt, de var längesen jag gjorde det så haha
Stromaé - Alors On Danse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0