det döljer sig mer bakom skuggorna än man anar

jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska göra.
det har snart gått 5 underbara månader som jag fått tillbringa med dig och som jag inte skulle byta ut mot något i världen. du är perfekt för mig. du gör mig hel och jag älskar dig mer än jag någonsin älskat någon annan. varenda minne vi har tillsammans omvandlas nu till tårar, en flod av sorg som endast du kommer kunna stoppa men osäkerheten ger tvivel

kom bara ihåg, du lovade att det här inte skulle hända, att vi aldrig skulle skiljas åt om jag inte hade gjort något dumt. vi planerade förfan en framtid tillsammans som du var minst sagt entusiastisk till. de var faktiskt du som ville få mig att falla för dig och tillslut lyckades det. det är inte slut än, men det här är tydligen ditt val som jag inte kan påverka...

all makt finns i dina händer medans jag får sitta hjälplöst och se på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0