lite text och bilder - portugal

smått och gott från portugal resan

måste först meddela om att när jag var på shoppingtur i portugal så hade jag turen att hitta min favorit parfym som slutat tillverkats för några år sedan. snacka om glaaaaaad! köpte 2 flaskor på en gång eftersom det är sista jag antagligen kommer kunna köpa någonsin.


min familj är en sådan familj som tycker om att kolla på massa sevärdheter när vi åker någonstans och därför var vi på två stycken slott bl.a samt den västligaste punkten i hela europa.
sagoslott jao

någon borg/slott sak

"FIM DA EUROPA" = slutet av Europa


en del djur sågs också på europas största "oceanarium" eller vette fan vad det heter. vi var även på zoo där och jag blev pussad av ett sjölejon haha. låtet kanske inte så trevligt men det var inte så farligt



vi bodde på nionde våningen och hissen var hur läskig som helst så gick upp och ner varenda dag i dom 154 trappstegen. men utsikten var fin


får avsluta med att skryta lite att jag var på deras nationalstadio och såg benfica - monaco spela vilket var hur coolt som helst, galet skön stämmning. jag o pappa gjorde en impulsiv grej och drog dit när vi såg på tvn att det skulle vara match haha. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0