så ska ett sommarlov spenderas

jag har absolut inget för mig vilket leder till ett inlägg. har inte skrivit på ca två veckor för har egentligen inte orkat eller tänkt på det.

det har hänt en del, det är en självklarhet det är ju lov men inte särskilt mycket kommer skrivas. vart med alec hit o dit under 5 dagar nu sen han kom hem, förstår inte hur jag klarade 2½ vecka när jag knappt klarar av att vara ensam nu. har även solat och badat en del och hittat på lite annat och det får bli min sammanfattning för nu. slänger in några badbilder också

rasmus och andriy dyker i vattnet  @sjudargårdsbadet


jempan och voncan steker på standen @steningebadet


badade med syster som lyckades få denna chillbild på mig @steningebadet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0