tillbaka till hemlandet

tjohejsan nu är jag här igen!

kom hem igår, eller rättare sagt i förrigår om man kollar på klockslaget. härliga varma portugal byttes mot ett kallare blöttare sverige men hur som helst får sverige ändå ett stort plus i kanten pga att det ändå är här vännerna och älsklingen finns. som man säger, borta bra men hemma bäst. något jag fullkomligt håller med om.

kollade kalendern lite precis och kom fram till att det är 19 dagar kvar tills skolan börjar igen. iallafall för min del och alla barn på vilunda. ska börja 2an vilket innebär svårare kurser och att min klass sprider sig lite eftersom vi har nv, smin-nv och smin-sam nu. blir nog bra ändå, fast suger att våran mentor inte kommer va kvar och vi kommer säkert få någon dum konstig tönt lärare. sånt e livet.

ska kolla på några south park avsnitt nu. finns ju alla på www.southparkstudios.se så bara att se hur många som helst tills man tröttnar. bye bye för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0