stå på kanten tills glaset tippar

utsikten för just nu är en alldeles tråkig dag. ser man lite längre över horisonten så nalkas en ännu tråkigare dag imorgon med 7 timmars jobb framför sig. herregud vilka emo tankar man får nu när man sitter på en varm soffa med fläkten på full effekt.



ska bli skönt att komma bort från allt ett tag. det är nog något jag behöver men vet inte hur känslorna vill. längtar eller fruktar jag att vara borta från sverige? det är ändå bara en kort period så får anta att det är längtan som står först i led. plus att portugal låter ju galet mysigt.

FOTNOT- jag vill bli tilldelad en romantisk gest, men det är tyvärr inget jag styr över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0