saknaden är stor



GAAAAH VA JAG SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!

hittade några bilder jag aldrig sett förr. muppiga som dom är lägger jag ut ändå för KOLLA HÅRET! långt fint och underbart :( ska fan låta det växa ut sådär igen utan att klippa mig kort en enda jävla gång till i världshistorien även fast jag passar i det. saknade även mitt hår när jag kolla på bilder där det är lockigt och långt även fast jag hatade när det var lockigt. håret kom tillbaka jag älskar dig <3

bilderna är från innan julen, då jag var ca 6kg smalare, hade vackrare och längre hår och var även singel. usch usch på det sistnämnda. tur att någon tycker om mig även fast håret inte är kvar i den längden och man har fått lite mer fett på kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0