återspeglar sig i en annan dimension

jag känner mig som ett förkrök och en efterfest. men det riktiga partyt finns någon annanstans.
metaforiskt men ändå logiskt. det saknas mystik och munterheten ligger ej på topp.

jobbar om 1½ timme, bara att säga awesome med en mängd av sarkasm i rösten. känns som en mindre värdig dag och mitt samtal har jag inte ens fått än. lite idiotiskt att säga att man ringer när man ej gört.. ska snart börja spackla mig fin och försöka få upp humöret en del för lite glädje behövs för att klara av en 7 timmar lång äckel kväll.

skriva av sig är skönt men hoppas även att någon viss förstår avsikten.


ica snyggingen med långt hår och söta flätor, saknar tiderna. charmtös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0