ta vara på de små stunderna

äre jag som skriver mycket eller? haha ne men inte riktigt tänkt på det

igår hade jag en ganska fullpackad dag. slutade skolan 4 och började jobbet sex.. 3 timmars sittande och se glad ut i kassan sen gick hem igen. hur ska man annars slösa bort en tisdag?
idag hade jag totalt 1½ lektion skulle till tandläkaren och "hann" inte riktigt tillbaka till sista lektionen. hålfri såklart men tandläkarn är inte direkt favoritpersonen i världen så förmiddagen var ändå inte särskilt uppskattad. kom hem runt 12.30, chillade galet, drog till alec en stund sen spenderat kvällen åt ingenting. har sovmorgon till klockan tolv imorgon typ också så behöver inte tänka "borde sova så jag orkar gå upp". nice jao

idag har jag vart nyktert rökfri i en månad och tjugo dagar. berusat rökfri 18 dagar. ganska starkt gjort ändå tycker jag.


lov om två dagar YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0