mot alla förväntingar fungerar det som det ska

jag lyssnar på musik. jag saknar min pojkvän. jag borde göra biologi. jag är mobbad

min svenska lärare hade lackat på övertexten haha. sista meningen är väl antagligen ganska självklar men den fick också stå med.

vanlig tråkig vecka och plus på allt är även alec sjuk så får se hur lång tid det tar innan jag blir smittad. imorgon ska han åka skidor med skolan om han blir friskare vilket betyder att vi inte kommer kanske inte hinna ses på vår en månads dag. och ja, jag har lyckats haft ett fullt hälsosamt och lyckligt förhållade i en månad :)

börja känna lite irritation i halsen, får la se fall de bara är inbilning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0