if that aint love i dont know what it is

jag har haft en väldig massa frånvarande när det gäller skrivandet men insiativet att sitta vid datorn överhuvudtaget har inte tillkommit, gjort massa annat.

känner på mig att de här kommer bli ett ganska små långt inlägg

okej vi börjar från i fredags. jag och julia drog på fest i norrviken efter ett himla jävla fixande och runt åkande. väl på festen träffade jag en del människor jag inte sett på år vilket var väldigt kul och hade lite svårt att komma ihåg vissa absolut eftersom jag inte var i de klaraste tillståndet. efteråt skulle vi till en annan fest i viby men på något sätt drog vi till viby men aldrig dit utan var med kanske 20 pers vid en busshållplats? knas knas. drog iaf hem till niklas och sov och vaknade av att hans lilla syster höll på att springa runt.

söt gammal bild på alec <3i lördags så var jag med pojkvännen, eller fick vänta ganska länge på att han kom hit så gjorde lite annat också men han sov iaf här och de var asmysigt (som vanligt). söndagsmorgonen spenderade vi tillsammans tills dess att jag skulle till jobbet.

måndag-tisdag har det väl inte hänt särskillt mycket utöver det vanliga. köpte present tills helgen eftersom det är alla hjärtans dag och så.

varför jag inte är i skolan beror på att vi har friluftsdag och ska åka skridskor, gå promenad, pimpla, tipsrunda, se en snubbe hoppa ner i isvak m.m. intressant liksom. är sjukanmäld som tur är haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0