en aning taggad är jag allt

två korta dagar i rad, inte alls så illa.
började eller rättare sagt "började" ca halv ett idag och slutade 3 då mitt prov var inlämnat och klart. nästan hela förmiddagen var inställt förutom spanskan men det visste väl inte jag om. upptäckte när jag kom till skolan att jag också glömt en bok på bussen som jag inte ens läst och nu måste paya för. det suger ju... var med crils efter att jag kom hem och slog han på wii. lite nördig får man alltid vara

morgondagen = fredag och lovet startar
awsome får bli de passande ordet. tillbringar kvällen och natten med veronica och robert tror jag det blir. ska hitta riktig jävla fest, de var ett tag sen. kommer antagligen befinna mig i sollentuna kommun så fall någon vill är det bara höra av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0