visionen om en framtid är inget att tveka inför


har inte gått upp i vikt alls på ungefär två år och sedan lägger sig något kilo på kroppen från ingenstans, helt knas. mycket starkt ogillat och får gå till botten med detta.

kanske blivit dålig på att skriva ofta men det ligger nog helt enkelt något i att jag inte har lust och bryr mig om det längre. känner jag inte för det så vafan ska jag skriva då för? knasilibrak

idag är det söndag (sen ca 40 min tillbaka) och helgen har spenderats så att rickard fick komma hem under 24 timmars i fredags så träffade honom i en timme ungefär. drog sedan hem och väntade på att min lilla prins skulle komma vilket ibland tar en jävlans tid, seg apa. han lämnade mig för 4 timmar sen men vi ses imorgon idag och drar till stinsen efter hans match. planerna för nu är att stänga av datorn, mysa ner mig i sängen och läsa min engelska bok (vilket antagligen inte kommer bli av även fast jag säger att jag ska). så godnatt för mig och hare gött allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0