allt satsat, allt gjort. men började från ruta ett

jag känner mig underlig, jag känner mig glad. ett gäng utav känslor blir till utspridda fläckar över en annars fläckfri tillvaro. logiken kan ha stannat när min dröm har blivit lovad att inte krossas.

jag trivs med de mer utstående filmerna. har precis sett färdigt alice i underlandet och den är faktiskt att rekomendera till dem som inte sett.

fikat i tisdags var bra. hade en riktigt trevlig stund och efteråt gick vi runt, åt lite glass sen begav jag mig hem till alecs mamma. bara vart där en gång tidigare så hans übersöta lillebror var ganska fascinerad av mig. vi kollade på en ball norsk film sen åkte vi hem till mig. onsdag, då var jag med veronica. på dagen så gymmade vi och solade. senare framåt kvällen var vi hemma hos krisitan med jim också. vi drog ut någon tid, minns inte alls, sen var jag hemma runt halv fyra. idag har jag inte gjort så mycket mer än saknat min skatt.


Jag är livrädd för att leva, men jag är dödsrädd för att dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0