klamra sig fast vid urtidens minnen

sitter o lyssnar på någon mupp version utav teddybjörnen fredriksson på youtube och blir helt sentimental. minns att jag hade någon skiva med den låten när jag var liten, helt knas. önskar fan att jag kunde få vara liten igen och bara leka hela dagarna i enda utan några ansvar och saker som måste göras.

min inspiration till skrivande har försvunnit lite. jag börjar få ett ganska enformigt beteende som är att vara med alec så fort jag har tid om jag inte jobbar eller så men annat har även kommit in när han inte har tid. enformig, har aldrig vart så men trivs riktigt bra med det. iallafall med just denna enformigheten.


 

imorgon har jag en del planer däremot. ska fika med josse och snacka igenom tusen gamla minnen, lovely. ska även till väsby med alec tror jag om det blir av och fixa en tjockare kedja till halsbandet jag köpte till honom. sen på kvällen ska vi se på arsenal - barcelona och antagligen sover han här igen.



minnes bild. josefine wiebe<3






minneslåtar:
Joakim Hillson - Vacker utan Spackel
Martin - (Du är så) Yeah Yeah Wow WoW


Kommentarer
Postat av: Josefine

Underbart mysigt var det gumman <3

2010-04-09 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0