månadens första dag är ett skämt

igår fann jag verkligen ingen känsla för skrivande, hade nog för mycket andra tankar på gång. vaknade imorse med världens bästa som höll om mig men det var en smula för tidigt för min del eftersom pojken min skulle till skolan. senare runt fem tiden ska jag möta nillefjant en snabbis, äntligen få tillbaka mina pengar efter 16 månaders väntan, han är inte så snabb den där pojken. framåt kvällen blire pojkvännen igen som gäller och fotbollsspelande ska ses på. nu har även han lov så ska utnyttja det till fullo. någon dag nu i helgen ska det även bli myskväll med bästavännen, ska bli skönt med lite variation än vad det brukar bli på helgerna när vi är med varandra.

jag vill lura någon idag, men jag vet inte hur. ska bli kul och se fall jag kan hitta på något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ringer inte :(

2010-04-02 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0