how do you own disorder?

få se, vad har jag gjort sen jag senast skrev ett inlägg... haft ett liv kanske?

är möjligtvis irriterad bara för att jag börjar få lite flipp över att mitt hår är axellångt. har aldrig haft såhär kort hår men får väl ta o vänja mig eller något, kan direkt inte göra något åt det försen det växer ut igen.

lovet tar slut idag, dagens sugighet nummer två. jag kommer inte träffa alec på flera dagar nu, dagens sugighet nummer tre. får försöka va lite positiv ändå, måste se något gott i det onda, t.ex att jag iaf har någon att älska, är väldigt glad över det faktiskt.

och juste, måste göra färdigt svenskaarbetet. dagens sugighet nummer fyra. får la ta o fixa det då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0