en regnig dag i mitten av april

3 månader idag, är oehört lycklig över det. har verkligen tur i att ha en så underbar pojkvän som jag har. vad kan man säga egentligen? jag älskar han för allt, hur han får mig att le, närheten och kärleken man känner i varenda omfamning. blickarna, busigheten, den dåliga förloraren, praktiskt taget allt. fan va jag börja sakna han nu igen

fredag igår, gissa tre gånger vem jag tillbringa mestadels av dagen och natten med? kan inte ro för att jag är beroende av min älskling, han är lika beroendeframkallande som heroin. alec sov här iaf och åkte hem för ca en timme sen. vet verkligen inte vad jag ska göra nu så det blir nog att sitta kvar vid datorn ett tag. drar kanske förbi jim senare fall veronica behöver lite stöd eller så, så fall hon hör av sig kilar jag dit på en gång.
hejhopp, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0