en mix utav positiva och negativa känsloladdningar

det är fan bevisat att min spanska lärare är helt enkelt dum i huvudet. mer förvirrad och inkompetent får man fan ta o leta efter. idag stormade en i min grupp ut ur klassrummet för hon inte orkade mer, sen så när vi hade en hörövning fick vi lyssna på själva grundtexten till ett helt kapitel sen svara på frågor som inte ens handlade om samma sak. när jag sa till min lärare "vi har ju inte ens lyssnat på själva hörövningen?" fick jag svaret "vi kan inte alltid göra på ditt sätt!"... knaaaas. jävla idiot lärare

jag har ganska kort dag imorgon plus inte en enda lektion. mega awesome. treorna ska redovisa sina projektarbeten så de blir väl ganska chillpill.

jag är sugen på massor med gos
men det blir inte av försen imorgon eftermiddag.

en sista sak, grattis lehandro min ärade barndomsvän på din 16års dag :) !
nu vare klart' för mig!


saknar min lilla godbit. så söt att man vill äta upp henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0