älskar den härliga värmen



tja alla, jennex här.
hälsningsfrasen förstår endast min offerklass men det bryr jag mig inte om

stekarna på bilderna här över var dom som blev i min observations grupp idag på skansen. vi hade tur med vädret som var soligt och klart och vårat observations objekt blev 4 gråsälar som var ett av de bättre alternativen (en uggla som inte gjorde något alls hade man ju dött av att observera i en timme...) skulle egentligen gymma med vonca efter skolan men blev inte så utan vi tar det imorgon. vi drog iaf ut ett tag och käkade lite glass med robert sen blev det hem till mig och glo på "pretty woman". så oehört gullig julia roberts är i den filmen!

ska tagga vidare nu men höres möjligtvis imorgon.


knubbis ! SÅ SÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0