varenda människa älskar skitsnack

haha folk har verkligen inget liv tror jag. så fort jag började skriva massa skit om någon så ökade statistiken i höjden. kanske det är något man borde fortsätta med? aja de får man väl vänta med och se

just nu sitter jag och lyssnar lite på musik och driver lite med veronica på msn om en viss skarrig person. de ger faktiskt underhållning på ganska hög nivå för de finns mycket att prata om.
imorgon börjar jag klockan 11.10, underbart sätt att börja en skolvecka med faktiskt fast slutar ganska sent ändå. mamma åker på kurs imorgon så när man kommit hem ska man ställa sig och börja baka pizza till min syster och mig eftersom min padre ska kolla på fotbollsmatch. så morgondagen är ganska fullbokad men hinner nog dra ut med veronica lite framåt kvällen.
gör nog ett inlägg senare. hejsvejs tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0