vafan hände med allt sansat folk?


fjortis universumets hemsida.

usch fy och blä, har det alltid vart så mkt små snorungar där?
dom tror att dom kan blogga, lägger upp bilder med 100% push-up och skriver "någon soet som vill struuwwwla?". herregud patetiskt.

nu kanske någon tänker "om du hatar det så mycket varför har du ens ett konto?" så jag ska förklara varför jag INTE raderar mitt playahead konto...
jag har blivit kallad "fucks" långt tillbaka i tiden och skulle inte kunna klara av att något äckligt litet fjortiskräk tar det namnet och blir kallat desamma. (:
blotta tanken får mig att rysa, uuuäääh!

däremot ska jag i stort sätt inte logga in något mera bara fall jag kanske har låtbrist eller något men aa, det är nödfall!

så för att sammanfatta det här: fuck playahead go mogenhet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Furrreee

2009-09-24 @ 21:24:41
Postat av: Rickard ^^

jennifer.. ärligt talat så borde du va tyst om fjortisar mihih .. (Hoppas du fatta xD )

2009-10-02 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0