en doft berör mig ifrån köket

veronicas resande förstör dom vanliga helgsplanerna. men jag tror faktiskt att jag kommer befinna mig i väsby på fredag istället för på äventyr. eller vem vet, det kanske blir ett äventyr i sig.

jag väntar på mat! sen ska jag ut och träffa älsklingen för sista gången..... innan hon åker.

imorgon så ska vi till vetenskapenshus med klassen, "skit kul". inte nog med det så slutar vi också klockan fem när vi i vanliga fall slutar halv två på onsdagar och de är endast tack vare att vi ska ut och samla insekter(?) och skit i väsbyån. aja bäst för julia att hon kommer imorgon för annars kommer jag antagligen tråka ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Gillar du snabba cash?

Vi har låten till filmen på bloggen,

bara att lyssna :)

PUSS

2009-09-01 @ 20:16:48
URL: http://klunka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0