utan mål finns ingen strävan

problem med skrivandet. har inte lyckats tagit mig tiden jag behöver och som jag vill spendera på min blogg.

vad som hänt, jo de var väl fest i helgen, var med julia majoriteten av helgsdagarna. i söndags kom min skatt hem, jag fick tuffaste ganja tändaren av henne, direkt importerad från riga. sen har de väl vart vanlig skola med inte särskilt mycket avvikelser. bevittnade bråk i måndags och solade solarium igår. ikväll har man blivit erbjuden att jobba men det orkar inte kropp och sinne med så ska nog bara ta det lugnt istället.

mamma lagar lasange, mums. med dessa ord avslutar jag detta inlägg


Kommentarer
Postat av: ErikSON

:) <3

2009-09-09 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0