jag vet inte vad jag egentligen ger mig in på

kom alldeles nydligen hem. diggar musik uppspelningen som spelades vid detta tillfälle;

Kodd - behöver dig
Secondhand serenade - It's not over
Atle - jag hatar dig
är det bara jag som ser ironien i detta?


hur som helst så aa har ju veronica dragit iväg och lämnat mig kvar i märsta, stygg flicka! men de får man väl leva med.
idag på vetenskapens hus fick vi "leka" med flytande kväve som faktiskt var ganska tufft eftersom saker frös ner på typ 2 sek och isabelles hår började ånga som in i helvete haha. en bild finner ni även i detta inlägg men det syns inte lika bra.


de blev is på sladdarna och ånga steg när man la ner ett objekt som var varmare än kvävet.
(kväve blir till flytande form i -200°c)
snyggingen i bakgrunden också haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0